Корпоративне впровадження та консалтинг

В рамках сервісу «Корпоративне впровадження і консалтинг» доступні бази знань «Технологія корпоративного впровадження» , «Практична технологія корпоративного супроводу» і «Методологія корпоративного впровадження та супроводу» програм автоматизації бізнесу, які покликані служити для планування, організації, контролю та реалізації проектів створення та впровадження автоматизованих інформаційних систем.

"Технологія корпоративного впровадження" програм автоматизації бізнесу призначена для планування, організації, контролю та реалізації проектів створення та впровадження автоматизованих інформаційних систем.

"Практична технологія корпоративного супроводу" розглядає побудову ефективної технології супроводу програм автоматизації бізнесу, впроваджених у корпоративних клієнтів, і є незамінним інструментом для ІТ-підрозділів або ІТ-компаній, який забезпечить продовження успішної співпраці з замовниками після завершення проекту корпоративного впровадження та перекладу впровадженої системи на регулярне супровід. Матеріали ПТКС містять рекомендації з організації процесу супроводу, управління ризиками та забезпечення необхідної якості надання послуг.

Пакет "Методологія корпоративного впровадження та супроводу" включає в себе обидві технології «Технологія корпоративного впровадження» і «Практична технологія корпоративного супроводу».

"Технологія корпоративного впровадження" і "Практична технологія корпоративного супроводу" призначені для використання:
  • Членами САБ (в першу чергу зі статусами Кандидат в Центри ERP або Центрам ERP), які впроваджують та супроводжують масштабні автоматизовані інформаційні системи (далі АІС) на базі програм автоматизації бізнесу у своїх корпоративних замовників;
  • Внутрішніми ІТ-підрозділами Замовників, які безпосередньо реалізують або беруть участь в проектах створення і впровадження АІС для власних компаній;
  • Навчальними закладами — в навчальному процесі для навчальних дисциплін, що включають завдання управління ІТ-проектами.

Склад пакету доступу «Технологія корпоративного впровадження» онлайн-сервісу «Корпоративне впровадження і консалтинг»

"Технологія корпоративного впровадження" включає в себе необхідний і достатній для якісного виконання проекту звід знань, а саме:
  • Рекомендації по організації та застосування основних процесів (процесів створення результатів) проекту:
    • Опис Життєвого циклу проекту створення та впровадження АІС:
      • Фази Життєвого циклу проекту (ЖЦП);
      • Ключові пакети робіт по фазах ЖЦП;
      • Ключова вихідна продукція проекту по фазах ЖЦП.
    • Опис регулярних заходів управління проектами.
  • Ролі та основні обов'язки учасників команди проекту.
  • Рекомендації по організації та застосування процесів управління проектом.
  • Шаблони і приклади документів, які є основною або допоміжною вхідний продукцією проекту створення та впровадження АІС.
  • База знань ризиків проекту, база знань припущень і обмежень, які застосовуються при плануванні робіт проекту.

Склад пакету доступу «Практична технологія корпоративного супроводу» онлайн-сервісу «Корпоративне впровадження і консалтинг»

"Практична технологія корпоративного супроводу" містить звід знань по організації роботи групи корпоративного супроводу. Керівництво по організації корпоративного супроводу включає наступні розділи:
  • Ключові елементи організації корпоративного супроводу:
    • Каталог послуг.
    • Тарифний пакет.
    • Договір SLA.
    • Організаційна структура.
    • ІТ інфраструктура.
  • Забезпечення групи супроводу корпоративних клієнтів персоналом:
  • Консультант-аналітик.
    • Програміст.
    • Клієнт-менеджер.
    • Регламент взаємодії програмістів і консультантів-аналітиків.
    • Мотивація програмістів і консультантів-аналітиків.
    • Мотивація клієнт-менеджера.
  • Забезпечення процесу корпоративного супроводу:
    • Опис процесу корпоративного супроводу.
    • Управління внесенням змін до конфігурації бази даних корпоративних клієнтів.
    • Щомісячні регламентні роботи.
  • Управління ризиками.
  • Забезпечення захисту інформації:
    • Угода про конфіденційність між замовником і виконавцем.
    • Угода про конфіденційність з працівниками.
  • Оцінка якості надання послуг.
  • Визначення вимог до якості послуг.
  • Визначення видів невідповідної продукції.
  • Визначення критеріїв для оцінки рівня якості послуг.
  • Визначення інструментів, за допомогою яких буде проводитися оцінка.
  • Регламент проведення оцінювання задоволеності корпоративних клієнтів наданим супроводом.

Послуги


Теги:
купити bas вінниця bas винница
купити kbs вінниця kbs винница
обслуговування bas вінниця

Зв'яжіться з нами

Телефон: (0432) 60-27-60

Mobil/Viber/Telegram: +38(097) 602 77-07

E-mail: sales@soft.vn.ua

Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Теги:
BAS Вінниця bas вінниця
БАС Вінниця бас вінниця KBS Вінниця kbs
вінниця КБС Вінниця кбс вінниця