FREDO ДокМен

"FREDO ДокМен" - це сервіс, який надає користувачам програм для автоматизації бізнесу можливість обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Інтеграція сервісу "FREDO ДокМен" з програмами для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними та іншими документами безпосередньо з програми, не створюючи зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс "FREDO ДокМен" економить час та кошти, завдяки ньому не потрібно роздруковувати та надсилати паперові копії документів.
Обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу "FREDO Звіт".

Сервіс "FREDO ДокМен" надає такі можливості:
  • Створення первинних документів за існуючими шаблонами;
  • Вивантаження рахунків;
  • Актів виконаних робіт;
  • Товарних накладних й інших документів;
  • Підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс "REDO ДокМен", а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • Отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс "FREDO ДокМен" або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
  • Завантаження із сервісу "FREDO ДокМен" в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних й інших документів;
  • Пакетна робота з документами;
  • Робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
  • Наявність модулів «Довільне підписання» і «Універсальний документ» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», M.E.Doc, Сота, FlyDoc.

Переваги

  • Надійність та впевненість в автентичності документа – документ шифрується та підписується КЕП;
  • Контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
  • Економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
  • Підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • Отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на "FREDO Звіт" і на "FREDO ДокМен".

Програми в яких реалізовано сервіс

  • BAS Бухгалтерія всіх версій (Базова, ПРОФ, КОРП);
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Роздрібна торгівля;
  • BAS Малий бізнес. ПРОФ;
  • BAS АГРО. ERP;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія;
  • BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
  • BAS Громадське харчування;
  • BAS Будівництво. ERP;
  • BAS Будівництво. Бухгалтерія;
  • BAS Будівництво. Керування фінансами;
  • Застарілі програми.

Ціна
FREDO ДокМен
Вид сервісу Ціна
FREDO ДокМен на 1 міс. 99

Послуги


Теги:
купити bas вінниця bas винница
купити kbs вінниця kbs винница
обслуговування bas вінниця

Зв'яжіться з нами

Телефон: (0432) 60-27-60

Mobil/Viber/Telegram: +38(097) 602 77-07

E-mail: sales@soft.vn.ua

Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Теги:
BAS Вінниця bas вінниця
БАС Вінниця бас вінниця KBS Вінниця kbs
вінниця КБС Вінниця кбс вінниця