Image

BAS Зарплата та Управління Персоналом

(BAS ЗУП) — є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, пов'язаних з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики. Воно враховує вимоги законодавства та реальної практики роботи підприємств України. Це рішення може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.
Отримати онлайн демо доступ для ознайомлення з можливостями BAS ЗУП
Увага! Для отримання демодоступу у браузері має бути відключено блокування спливаючих вікон.
В налаштуваннях браузера має бути дозволено виконання JavaScript та використання Cookies.
Придбання "BAS Зарплата та Управління Персоналом" (BAS ЗУП) варто розглянути, якщо ваша мета - покращення таких аспектів роботи підприємства, як:
1

Керування персоналом;

2

Кадровий облік;

3

Розрахунок та формування заробітної плати;

4

Відповідність податкових зобов'язань вимогам законодавства;

5

Створення звітної документації для регулюючих органів;

6

Розробка стратегій та планів оплати праці.

Розробники "BAS ЗУП" регулярно випускають оновлення програми для всіх ліцензійних користувачів. Вони враховують відгуки та побажання реальних користувачів, щоб покращити функціональність програми. Крім того, програма завжди відповідає найновішим вимогам законодавства, що гарантує безпеку та ефективність у взаємодії з регуляторами.

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує автоматизацію наступних завдань:
  • Розрахунок заробітної плати;
  • Обчислення податків та внесків;
  • Облік робочого часу;
  • Облік кадрів та аналіз кадрового складу;
  • Управління фінансами персоналу;
  • Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.
Розрахунок та облік заробітної плати
В комплект поставки входять:
1

Дистрибутив платформи та конфігурації;

2

Пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);

3

Комплект документації;

4

Реєстраційна анкета;

5

Ліцензійна угода;

6

Ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці – ключ програмного захисту.

При придбанні цього продукту ви також можете отримати:

*Акції діють за умови купівлі програмного продукту та оформлення замовлення через сайт.
1

Знижку до 50% при переході з застарілих продуктів;

2

Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після придбання продукту BAS;

3

20% знижки при замовленні з програмним продуктом 20 годин роботи консультанта за умови попередньої оплати (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових застарілих продуктів);

4

Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних замовника та навчання роботі.

1

Установка на робоче місце користувача;

2

Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів);

3

1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування;

4

3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора;

5

ІТС Проф на 3 місяці.

Послуги


Теги:
купити bas вінниця bas винница
купити kbs вінниця kbs винница
обслуговування bas вінниця

Зв'яжіться з нами

Телефон: (0432) 60-27-60

Mobil/Viber/Telegram: +38(097) 602 77-07

E-mail: sales@soft.vn.ua

Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Теги:
BAS Вінниця bas вінниця
БАС Вінниця бас вінниця KBS Вінниця kbs
вінниця КБС Вінниця кбс вінниця